gevoed door Kunstloc Brabant

Artikelen

Op MEST tonen we de waarde van kunst en cultuur en laten we bijzondere en innovatieve kunst en cultuur in Brabant zien. 

Bekijk artikelen met
Cultuurmarketing
of zoek op
Brabantse marketeers verleggen hun grenzen
Geschreven door Simone Vos

Brabantse marketeers verleggen hun grenzen

14 juli 2020

Een stevigere internationale positie op het gebied van kunst en cultuur in Brabant. Hoe pak je dat aan?

Wake-up call: hier kun je als culturele organisatie nu wél mee aan de slag
Geschreven door Sanne Schepers en Silvy Verberne

Wake-up call: hier kun je als culturele organisatie nu wél mee aan de slag

20 april 2020

Wij gaan niet bij de pakken neerzitten, maar kijken vooruit naar wat jij als cultuurmarketeer wél kan doen tijdens deze coronacrisis.

Vloggen, bloggen nu nog urgenter
Geschreven door Rosa Lee Szarzynski

Vloggen, bloggen nu nog urgenter

09 april 2020

Er zijn steeds meer mogelijkheden om op een toegankelijke manier ook thuis cultuur tot je te nemen.

“Ik wil de status quo uitdagen. Op wat voor manier dan ook.”
In gesprek met Bas Morsch

“Ik wil de status quo uitdagen. Op wat voor manier dan ook.”

13 november 2019

We Are Public is jarig. Reden voor een feestje en gesprek met mede-oprichter Bas Morsch.

De ongekende kracht van de verbeelding
Geschreven door Eefje Sperber

De ongekende kracht van de verbeelding

16 januari 2019

Hoe kan de inzet van kunst en creativiteit bijdragen aan effectieve communicatie? Je leest het in deze blog van Eefje Sperber, coördinator marketing e

Hoe breek je als redactie door de Information Overload?
Geschreven door Karien Verhappen

Hoe breek je als redactie door de Information Overload?

25 december 2018

De content vliegt je om de oren. Hoe betrek en bind je je lezer in een tijd van information overload? Vijf redactieleden bespraken samen deze uitdagen

Nipple ban voor BredaPhoto
Geschreven door Marianne Robben

Nipple ban voor BredaPhoto

01 oktober 2018

Vanuit het thema 'Grenzeloos' verruimen we onze blik en gaan we voorbij aan fysieke en geografische grenzen met Marianne Robben, van BredaPhoto.

De impact van de AVG op culturele organisaties
Geschreven door Tanneke Rouws

De impact van de AVG op culturele organisaties

06 februari 2018

Nieuwsbrieven verzenden, remarketing op social media, websitebezoekers meten en online kaartverkoop monitoren. Deze marketingmiddelen zet jij als cult

Over de grens: een gezamenlijke aanpak
Geschreven door Frank van den Eijnden

Over de grens: een gezamenlijke aanpak

03 juli 2017

Frank van den Eijnden, programmamanager bij VisitBrabant en directeur bij Van Gogh Brabant, over het ophogen van buitenlands bezoek.

Vijf succesvolle culturele Facebook campagnes

Vijf succesvolle culturele Facebook campagnes

21 januari 2015

In dit artikel kijken we naar vijf culturele organisaties die Facebook (en Facebook adverteren) succesvol hebben weten in te zetten.